czwartek, 7 listopada 2013

Opis zajęć: projekt semestralny

Aby dołączyć do grona absolwentów programu stażowo-szkoleniowego Top 500 Innovators na Stanford University musimy przygotować dwa duże projekty (tzw. term project oraz applied project) oraz uzyskać zaliczenie z realizowanych w ramach programu bloków przedmiotów z zakresu szeroko rozumianego zarządzania innowacyjnymi technologiami.

W kilku najbliższych postach postaramy się przybliżyć naszych trenerów, realizowany program zajęć oraz formę zaliczenia danego przedmiotu. 

Zaczynamy od projektu semestralnego (term project). Zostaliśmy podzieleni na duże, ośmioosobowe zespoły, w ramach których zastanawiamy się jak przenieść rozwiązania funkcjonujące w Dolinie Krzemowej na grunt polskiej nauki, innowacji i edukacji. Wynikiem tych projektów mają być krótkie filmiki zaprezentowane na koniec naszego pobytu. Wybrano taką formę gdyż jest bardziej przystępna od wielostronnicowego raportu. Dominik i Szymon są w zespole rozważającym wdrażanie ewolucyjnych i/lub rewolucyjnych zmian w Polskiej nauce, natomiast Jakub bierze udział w ukazaniu pełnej sukcesów historii naukowca. Poniżej przedstawiamy przykładowe filmiki z poprzednich edycji.
 

 
A tak my pracujemy nad naszym term project:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz